Als producent van particuliere- of bedrijfsconsumenten ben je er waarschijnlijk al lang achter: het zaken doen is er sinds de crisis niet makkelijker op geworden. Door de crisis is het consumentenvertrouwen gedaald, is het besteedbaar inkomen afgenomen en moet je dus harder vechten en concessies doen om de schade te beperken en om je concurrenten het hoofd te bieden. Want de crisis heeft ook gezorgd voor een hogere concurrentie doordat de totale vraag is afgenomen en men kieskeuriger is geworden. Om je te kunnen onderscheiden en te zorgen dat bet bedrijf goed blijft lopen is het belangrijk om de huidige trends goed in de gaten te houden en om te zorgen dat je product voldoet en blijft voldoen aan de wensen van de consument. Dit klinkt ingewikkeld en duur, maar dat hoeft het helemaal niet te zijn! Zo willen consumenten momenteel graag gepersonaliseerde producten die hen op het lijf geschreven zijn en voldoen aan hun specifieke wensen. Ook spelen design en uitstraling een hele grote rol voor de eindgebruiker. Een relatief gemakkelijke manier om hierop in te haken te zorgen voor een uniek design van uw product of de verpakking ervan, zodat het gemakkelijk te herkennen is en zich onderscheidt van de producten van de concurrent. Je kunt zelfs nog een stapje verder gaan door elk product een op maat gemaakt design te geven naar de wensen van de consument. Door een kabel printer te gebruiken is het bijvoorbeeld gemakkelijk hoge kwaliteit afbeeldingen, codes of patronen te printen. Ook kan deze zonder problemen geïntegreerd worden met de rest van de productielijn, waardoor er ook gemakkelijk aanpassingen gemaakt kunnen worden en bijvoorbeeld een gepersonaliseerde print in een handomdraai geprint is. Kijk dus vooral wat de mogelijkheden zijn! Een groot aantal printers van hoogwaardige kwaliteit vind je bijvoorbeeld op KBA metronic. |
http://www.kba-metronic.com/ |